Risteriet & ECM

I +15 år har vi forhandlet ECM fra Heidelberg, Tyskland. Som deres officielle ECM forhandler i Danmark tilbyder vi derfor også service på ECM espressomaskiner og kværne.

Det gør vi enten fra eget værksted eller via samarbejdspartner.

Indlevering til service/reparation af udstyr er naturligvis muligt alle hverdage. Der er åbent herude på kaffefabrikken alle hverdage 8-15.

HUSK!! at udfylde Service Formular på forhånd (se herunder). Så kobles den sammen med dit indleverede udstyr. Udstyr serviceres kronologisk og dato sættes når vi har både udstyr + formular. 

IL CAFFE (Vores service partner)

Vil man undersøge alternativer til os kan vi henvise og anbefale "Il Caffe" på Finsensvej 45A, Frederiksberg (info@ilcaffe.dk / 31700923). Det kan være nemmere hvis du bor i byen og ikke lige kommer forbi Glostrup.

Bare bemærk følgende: Garanti sager på køb fra os skal dog indleveres herude. Såfremt man ønsker at der skal undersøges om garantien er gældende. 

Hvad tilbyder vi service på

Vi forhandler ECM udstyr så det er kun hovedsagligt kun ECM espressomaskiner og espressokværne vi yder service på. Dertil er der også service på andet udstyr vi forhandler, så som Gene Café.

Hvad med SAGE Espressomaskiner

Vi tilbyder desværre ikke service på SAGE espressomaskiner. Dog kan vi måske hjælpe med at få det bedste ud af den SAGE maskine med nogle NYRISTEDE KAFFEBØNNER  det er ofte her vi ser SAGE kunder har lidt udfordringer og en nyristet omgang kaffebønner kan gøre hele forskellen.

Husk service-formular

Det er nemt. Bare klik på linket og udfyld. Så får vi automatisk en mail sendt med informationerne

Service Formular <

Kontakt til værksted

Kontakt til os er via e-mail. Tak.

Skriv her hvis du har spørgsmål eller kommentarer til din sag (dit mobil nummer er også dit sagsnummer). 

> service@risteriet.dk <

 


 

Samarbejdspartneren "Il caffé"

Il Caffe er ligger på Finsensvej 45A, Frederiksberg. Her kan de også lave ECM. Og mange andre mærker. 

Il Caffe er en samarbejdspartner til Risteriet, men ellers ikke forbundet. Så bemærk at alt kommunikation omkring den service der udføres af dem - inklusiv betaling - sker direkte mellem Il Caffe og kunden. 

Det anbefales stadig at man udfylder Service formularen. Så sender vi gerne en kopi til Il Caffe.

Husk: Garantisager på udstyr købt i Risteriet skal igennem Risteriet. 

Vedligehold af din espressomaskine

Du kan gøre meget selv. Måske ikke hvis der er opstået fejl, men forebyggende. 

Vi har et par videofilm der viser guide til tre vigtige vedligeholdelses aspekter;

   Afkalkning
   Backflushing
   Paknings-skift.
   Se dem her (klik)

Service og priser

Risteriet værksted: En værkstedstime hos Risteriet koster 500,- kr. 
Bemærk: Vi tager 350 kr for at fejlfinde på udstyr og komme med tilbud. Det beløb bortfalder naturligvis hvis vi skal foretage service ud fra tilbud/aftale.

Il Caffe: Aftales med Il Caffe direkte.
Laver Il Caffe service er det mellem kunden og Il Caffe der afregnes og garanti for reparation/service tilfalder også Il Caffe.


Reperation og service af andre mærker.

Vores primære fokus og ekspertise er på tyske ECM som vi er den danske forhandler af.

Andre mærker: Vi henviser til Il Caffe.